مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-26اقتصادي

صنایع دانش بنیان زیر چتر حمایتی شرکت شهرک های صنعتی البرز


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از حمایت های ویژه سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی البرز در راستای ایجاد، تداوم و رونق صنایع دانش بنیان در استان خبر داد.

- حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال در مسیر پیشرفت کشور، گفت: یکی از حمایت های ما از صنایع دانش بنیان در بخش واگذاری زمین است یعنی اینکه واگذاری حق بهره برداری زمین به صورت نقد و اقساط با شرایط ویژه 10 درصد نقد و الباقی طی اقساط حداکثر 42 ماهه در دستور کار قرار گرفته و از سال قبل عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: در واگذاری حق بهره برداری زمین در اراضی حاصل از فسخ قراردادهای راکد خصوصاً در مناطق پرتقاضا نیز اولویت با شرکتهای دانش بنیان خواهد بود.

بنا به گفته این مقام مسؤول به زودی در شهرک های صنعتی دولتی زون های تخصصی برای استقرار واحدهای تولیدی دانش بنیان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز از اعطای مشوق اجاره بهای دفتر در سال اول استقرار شرکت های دانش بنیان در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار خبر داد و افزود: شناسایی واحدهای صنعتی مستعد و کمک به دانش بنیان شدن آنها از طریق مشاوران تخصصی کلینیک های خدمات کسب و کار نیز از اقدامات ویژه این شرکت در راستای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دانش بنیان زیر چتر حمایتی شرکت شهرک های صنعتی البرز

صنایع دانش بنیان زیر چتر حمایتی شرکت شهرک های صنعتی البرز