مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-26اجتماعي

قاتلانی از جنس جاده!/ 22 نقطه حادثه خیز در کرمانشاه داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: رفع نقاط پرحادثه در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و ایمن سازی تردد در سطح جاده یکی از مهمترین برنامه ها این اداره کل است که توانسته ایم 80 نقطه پرحادثه از 102 نقطه حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را رفع و اصلاح کنیم.

وی گفت: وقتی در یک نقطه تصادفات تکراری می شوند، کارشناسان راهداری آن نقطه را بررسی و برای کاهش تصادفات در آن نقطه برنامه هایی طراحی می کنند؛ اگر نقاط حادثه خیز جدیدتر با اولویت بالاتر شناسایی شود، کارشناسان این اداره کل، رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: دستورالعمل جدید برای شناسایی و اولویت بندی نقاط پرحادثه تصویب شده است و با توجه به رفع 80 نقطه پر در استان طی سال های گذشته و الویت بندی نقاط پرحادثه باقی مانده شاهد روند تکمیل و رفع تمام نقاط باشیم.

کرمی افزود: 3 نقطه پرحادثه پیچ اول نمازگاه در شهرستان صحنه، نقطه پرحادثه دم بادام به طرف فش و تقاطع روستای علی آباد کمربندی شهرستان اسلام آبادغرب مازاد بر مصوبات ابلاغی در سال 1400 اصلاح و ایمن سازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلانی از جنس جاده!/ 22 نقطه حادثه خیز در کرمانشاه داریم

قاتلانی از جنس جاده!/ 22 نقطه حادثه خیز در کرمانشاه داریم