مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-04-26سياسي

اجرای ویژه برنامه های روز قدس در بام ایران


صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس، ویژه برنامه هایی را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از شبکه استانی جهان بین پخش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، یوسف افشارنیا امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صداوسیمای شبکه جهان بین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس برنامه های گوناگونی تهیه و پخش می کند، گفت: معاونت سیما با ویژه برنامه صبح بیداری از ساعت 8:30 تا 12:30، روز جهانی قدس شریف و آخرین جمعه ماه میهمانی خدا را گرامی می دارد.

مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری افزود: پنج شنبه شب برنامه صبح بیداری از ساعت 21 تا 22 با اعلام مسیرهای راهپیمایی، سرود و نماهنگ های مرتبط، حضور مسئولان استانی، گفت وگوی کارشناسی، برای دعوت از مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس نیز از سیمای جهان بین پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: استقرار یک واحد سیار در چهار راه بازار شهرکرد و برپایی دکور برنامه تلویزیونی، گشت چهار گروه تولیدی در نقاط مختلف استان و پوشش راهپیمایی روز قدس، استقرار گروه برنامه ساز در استان ، پوشش تصویری اینترنتی در تمام شهرستان ها و پخش زنده تصاویر حضور پر شور مردمی در روستاهای شاخص استان، برقراری ارتباط تصویری با شبکه های سراسری و شبکه ملی شما از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های روز قدس در بام ایران

اجرای ویژه برنامه های روز قدس در بام ایران