مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-26ورزشي

مخالفت با اردوی حدادی در آمریکا حتی با پول شخصی


هر ورزشکاری حتی اگر بخواهد با هزینه شخصی به اردوی برون مرزی برود باید این موضوع در کمیته تخصصی فدراسیون بررسی شود و بعد از تایید به شورای برون مرزی می رود.

- خبر برنامه احسان حدادی برای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقه این سوال را مطرح کرده است که آیا این وزشکار قانون فدراسیون دوومیدانی در مورد عدم پرداخت هزینه های اردوی برون مرزی را اجرا می کند یا نه؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، قرار است احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا بار دیگر به آمریکا سفر کند تا به گفته خود در چند مسابقه معتبر شرکت کند و چند روزی را هم زیر نظر مک ویلکینز مربی آمریکایی به تمرین بپردازد تا ایرادت تکنیکی خود را برطرف سازد.

پیش از این فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده بود که بساط اردوهای پرهزینه برچیده می شود و تنها بر اساس سطح بندی ورزشکاران به میزان هزینه اردوی داخلی به ورزشکارانی پرداخت می شود که قصد حضور در اردوها و مسابقات برون مرزی را دارند و مابقی هزینه باید به صورت شخصی یا از طریق اسپانسر تامین شود.

ماجرای اردوهای احسان حدادی در آمریکا هم یکی از چالش های همیشگی دوومیدانی بوده که گاهی موجب انتقاد سایر ورزشکاران شده که چرا چنین هزینه هایی باید صرف تنها یک ورزشکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با اردوی حدادی در آمریکا حتی با پول شخصی

مخالفت با اردوی حدادی در آمریکا حتی با پول شخصی