مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-26سياسي

نقش کارگران در تمام شئونات مردم، محوری و اثرگذار است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کارگران در تمام شئونات مردم نقش محوری و اثرگذار دارند و باید دست اندرکاران به این قشر شریف و زحمتکش نگاه راهبردی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفایی امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان افزود: این ایام با نام قشری از جامعه عجین شده است که از صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید بوده اند و هستند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری از بدو انقلاب در دوران ها و بزنگاه های تاریخی مختلف، یکی از اقشار محوری و همیشه در صحنه به شمار می روند که هم در سنگر تولید و هم در سنگر دفاع از میهن در تمام عرصه ها مجاهدانه حضور داشتند و نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان اظهار داشت: سالهاست که درگیر جنگ ناخواسته ای هستیم که تحریم های ظالمانه ای را برای کشور از سوی دشمنان این مرز و بوم در پی داشته است، اما جامعه کارگری بعنوان پیشقراولان نبرد اقتصادی از پای ننشستند و استوار به میهن خدمت کردند.

وی گوش به فرمان امام جامعه بودن را از ویژگی های جامعه کارگری بر شمرد و گفت: مسئولان بعنوان خدمتگذاران به اقشار مختلف مردم باید همیشه به یاد داشته باشند که فرصت خدمت زیاد نیست و از این فرصت باید به بهترین شکل در راه کسب رضایتمندی خداوند و خلق او استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کارگران در تمام شئونات مردم، محوری و اثرگذار است

نقش کارگران در تمام شئونات مردم، محوری و اثرگذار است