مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-26اقتصادي

کرمی: افزایش دستمزد کارگران تاثیری در تورم ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد کرمی گفت: دولت برای حمایت از کارفرمایان با افزایش نرخ تولید در سال جدید موافقت کرده، بنابراین افزایش دستمزد، - دبیرکل جامعه اسلامی کارگران گفت: اضافه شدن دستمزد کارگران، تاثیری در تورم ندارد، تورم را خرید و فروش ارز، سکه و اقتصاد کاذب بالا می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد کرمی گفت: دولت برای حمایت از کارفرمایان با افزایش نرخ تولید در سال جدید موافقت کرده، بنابراین افزایش دستمزد، هیچ مشکلی برای کارفرمایان ایجاد نکرده است که بخواهند تعدیل نیرو کنند.

به گفته دبیرکل جامعه اسلامی کارگران، روال هر سال این است که سالانه یک عددی را بر اساس نرخ تورم در جریان تولید کشور بالا می برند و این به کارفرمایان کمک می کند.

او گفت: اضافه شدن دستمزد کارگران هیچ تاثیری را در حوزه تورم به وجود نمی آورد، چون همه حقوق کارگر در ماه خرج می شود و هیچ پس اندازی نمی ماند.

با افزایش 57.

4 درصدی حداقل دستمزد 1401، پایه حقوق کارگران از دو میلیون و 655 هزار تومان به 4 میلیون و 179 هزار تومان رسید و با محاسبه مبلغ حق مسکن، بن خواربار و حق اولاد به بیش از 6 میلیون و 200 هزار تومان افزایش پیدا کرد.

بر اساس قانون کار شورای اسلامی کار هر ساله موظف است دستمزد کارگران را بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمی: افزایش دستمزد کارگران تاثیری در تورم ندارد

کرمی: افزایش دستمزد کارگران تاثیری در تورم ندارد