مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-26بين الملل

جایگاه انتشارات ایران در نمایه های استنادی جهانی اعلام شد


پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: ایران در نمایه نامه های «وب آوساینس» و «اسکوپوس» جایگاه نخست شمار انتشارات را میان کشورهای منطقه دارد.

- پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد: ایران در نمایه نامه های وب آوساینس و اسکوپوس جایگاه نخست شمار انتشارات را میان کشورهای منطقه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، تازه ترین گزارش سامانه نما با نام نمای نمایه های استنادی 2021: جایگاه ایران در نمایه های استنادی جهانی منتشر شده است که طبق آن، ایران جایگاه نخست را در شمار انتشارات در دو نمایه نامه وب آوساینس و اسکوپوس میان کشورهای منطقه دارد.

گزارش نمای نمایه های استنادی 2021: جایگاه ایران در نمایه های استنادی جهانی برای بازنمایی چکیده ای از گزارش دو نمایه جهانی وب آوساینس و اسکوپوس منتشر شده و جایگاه ایران در این دو نمایه در سال 2021 میلادی مورد پایش قرار گرفته است.

داده های این گزارش در بهمن و اسفند ماه 1400 گردآوری شده اند.

این گزارش روند سالانه جایگاه ایران در این نمایه ها را نیز ارائه می کند.

شمار انتشارات، شمار استنادها، سرانه استناد به انتشارات (سالانه)، سرانه استناد به انتشارات (پنج ساله)، شاخص اچ ، همکاری علمی جهانی، شمار مقاله های داغ، و شمار مقاله های پراستناد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه انتشارات ایران در نمایه های استنادی جهانی اعلام شد

جایگاه انتشارات ایران در نمایه های استنادی جهانی اعلام شد