مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-04-26اقتصادي

اصلاح و ساماندهی 29 نقطه حادثه خیز در استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در گذشته 32 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده بود که از این تعداد 29 نقطه اصلاح و ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد جهانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته 32 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده بود که 29 نقطه رفع اثر شد و 3 نقطه باقی مانده که 2 نقطه در حوزه راه و شهرسازی و یک نقطه در حوزه اختیارات این اداره قرار دارد که در حال حاضر در حال برگزاری مناقصه است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هوشمندسازی راه ها است، گفت: هدف از هوشمندسازی راه ها پایش آنلاین و برخط ترددهای جاده ای است که شامل کنترل ترافیک، کنترل سرعت مجاز، مدیریت سرعت، کنترل تخلفات رانندگان، استخراج داده های میزان تردد، اطلاع از وضعیت آب و هوا و شرایط جوی آنلاین، ارتقای ایمنی تردد و… است.

افزایش 32 درصدی تردد در جاده های استان مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: با توجه به اهمیت راه های استان مرکزی و موقعیت استراتژیک منطقه ای، میزان تردد در راه های استان با تحلیل داده های ترافیکی راه ها در 68 محور شریانی مجهز به تردد شمار آنلاین در سال گذشته، با ثبت بیش از 239 میلیون و 868 هزار و 299 تردد و افزایش 32 درصدی نسبت به مجموع تردد ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و ساماندهی 29 نقطه حادثه خیز در استان مرکزی

اصلاح و ساماندهی 29 نقطه حادثه خیز در استان مرکزی