مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-27سياسي

مسئله فلسطین متعلق به همه آزادگان جهان است


امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی بخش بندرریگ گفت: مسجدالاقصی و فلسطین تنها مسئله عربی و فلسطینی و مربوط به یک ملت و کشور نیست بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است.

- ، شیخ حمزه کردی سه شنبه شب در آیین معنوی افطاری وحدت و مقاومت جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و این مسئله را در ذهن ما یادآوری کردند تا جهان اسلام متوجه قدس و مردم مظلوم فلسطین باشد.

امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی افزود: قدس بزرگترین آرمان مسلمانان و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند پاره تن اسلام و مسئله اول جهان اسلام و قبله اول مسلمان است.

وی گفت: مسلمانان نماز خود را که بعد از توحید بزرگترین عبادت است به امامت پیامبر گرامی اسلام (ص) در ابتدای اسلام به سمت مسجدالاقصی به جا می آوردند.

وی گفت: علیرغم تبلیغاتی که در این سال ها شده است تا قدس را یک مسئله داخلی بین ملت فلسطین یا اختلاف بین ملت یهود و مسلمانان ساکن فلسطین جلوه دهند و به نوعی با معامله قرن بزرگترین خیانت تاریخ را انجام دادند امسال در همین ماه مبارک رمضان وقتی حمله وحشیانه سربازان رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را به مردم مظلوم فلسطین شاهد بودیم ملت آزاده مسلمان جهان و به ویژه ملت ایران اسلامی این مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله فلسطین متعلق به همه آزادگان جهان است

مسئله فلسطین متعلق به همه آزادگان جهان است