مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-04-27اقتصادي

اتمام عملیات ساخت جاده تپه نورالشهدا شهرکرد تا 3 ماه دیگر


اگر عملیات ساخت جاده تپه نورالشهدا شهرکرد مرتب و بدون وقفه پیش برود عملیات بُرش کوه 15 روز، عملیات جدول و پیاده روی 2 ماه و روی هم رفته سه ماه دیگر زمان لازم است تا این پروژه به پایان برسد.

- عبدالصادق نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ساخت جاده دسترسی به تپه نورالشهداء شهرکرد طبق قانون بین دستگاه ها تقسیم شده است که ساخت جاده با وزارت راه و شهرسازی، نگهداری با وزارت کشور و وزارت نیرو است.

  سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: در همین راستا جلسه ای در فرمانداری شهرکرد برگزار شد و قرار شد تا در عملیات سنگ برداری خاک ریزی و برش کوه از ماشین های حمل و نقل جاده ای کمک گرفته شود، قسمت فنی، نقشه برداری و آسفالت بر عهده اداره کل راه و شهرسازی، پیاده روسازی و جدول بندی نیز بر عهده شهرداری و روشنایی هم برعهده شرکت برق نهاده شد.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه با فصل زمستان مصادف شد و دستگاه ها برای برف روبی و بازگشایی جاده ها به ماموریت اعزام و ادامه این عملیات به فصل بهار موکول شد که هفته آینده جلسه دیگری در فرمانداری برگزار می شود تا برای ما بقی عملیات بُرش کوه تصمیم گرفته شود که بعد از این مرحله جدول بندی آغاز و سپس پیاده روسازی و آسفالت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات ساخت جاده تپه نورالشهدا شهرکرد تا 3 ماه دیگر

اتمام عملیات ساخت جاده تپه نورالشهدا شهرکرد تا 3 ماه دیگر