مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-04-27اقتصادي

کاهش دبی ورودی سد الغدیر ساوه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه گفت: دبی ورودی سد الغدیر ساوه در حال حاضر به کمتر از نیم متر مکعب در ثانیه رسیده است.

- سعید طاعتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه از کاهش آب ذخیره شده در پشت سدالغدیر ساوه خبر داد و گفت: بدلیل کاهش نزولات آسمانی در ماه های اخیر دبی ورودی سد الغدیر ساوه در حال حاضر به کمتر از نیم متر مکعب در ثانیه رسیده است.

  وی افزود: با توجه به همین موضوع، افت دبی منابع تولید شامل چاه، چشمه و قنات ها، سوختگی پمپ و همچنین رشد جمعیت و افزایش مصرف سرانه آب در شهر ساوه و روستاهای تحت پوشش باعث بروز مشکلاتی در خصوص امر آب رسانی و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی شده است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ساوه تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و علیرغم پروژه های انجام شده در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در آب و مصارف غیرمجاز، احتمالا در تابستان سالجاری شهر نوبران و در بخش مرکزی شهرستان ساوه برای 12 روستا، در نوبران برای 5 روستا و در غرق آباد برای 2 روستا نیاز به مدیریت توزیع آب رسانی وجود خواهد داشت.

  طاعتی به بخشی از نحوه مدیریت توزیع اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اقداماتی که در راستای مدیریت منابع و توسعه آب رسانی مطابق سنوات قبل انجام می شود شامل آب رسانی سیار، جیره بندی و مدیریت مصرف، پیمایش و قطع مشترکین دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دبی ورودی سد الغدیر ساوه

کاهش دبی ورودی سد الغدیر ساوه