مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-27فرهنگي

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران حضوری شد


دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از برگزاری حضوری این دوره از جشنواره همزمان با کاهش شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدرضا کریمی صارمی در این زمینه گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران قرار است به صورت حضوری در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برگزار شود.

وی با بیان این خبر گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران پیش از این قرار بود با کمرنگ شدن کرونا از 15 تا 19 اسفند 1400 برگزار شود که با گسترش دوباره آن، این اتفاق میسر نشد اما خوشبختانه با کاهش موج ابتلا به ویروس کرونا این دوره از جشنواره در روزهای 8 تا 12 خرداد 1401 به صورت حضوری برگزار می شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران در پایان خاطرنشان کرد: حضور 85 کشور جهان، بیش از 1500 عنوان فیلم، داوری هفت بخش جشنواره، چاپ کاتالوگ و کتاب های تخصصی، برگزاری 20 نشست در کنار بیش از 250 نوبت نمایش، طی پنج روز و حضور 30 شرکت معتبر پویانمایی بخشی از برنامه های آماده شده در این رویداد است.

دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی صارمی 8 تا 12 خرداد 1401 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران حضوری شد

دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران حضوری شد