مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-04-27اقتصادي

اجرای گسترده طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها به منظورهم ترازی حقوق


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در راستای هم ترازی حقوق و دستمزد، اجرای گسترده طرح طبقه بندی در کارگاه های بالای 50 نفر و شرکت های پیمانکاری زیر 50 نفر را در استان در حال انجام داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار داشت: 2 هزار و 64 نفر از جامعه کارگری استان در سامانه سی و سومین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید شرکت کردند  در مجموع 205 نفر به مرحله داوری و 60 مورد به بازدید میدانی رسید که امروز از برگزیدگان تجلیل شد.

  وی از انجام 17 هزار فقره بازرسی از کارگاه های استان طی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در راستای هم ترازی حقوق و دستمزد، اجرای گسترده طرح طبقه بندی در کارگاه های بالای 50 نفر و شرکت های پیمانکاری زیر 50 نفر را در استان در حال انجام داریم.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز بر ایجاد تفاهم نامه همکاری شرکت های بزرگ تولیدی با دانش بنیان ها و دانشگاه های اصلی به منظور توسعه فعالیت های تخصصی و افزایش اشتغال تأکید کرد.

وی بر رفع خلأ بیمه ای کارگران زغالسنگ، افزایش تولید مواد معدنی و اشتغال، جلوگیری از تعدیل نیروی انسانی به واسطه افزایش پایه حقوق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گسترده طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها به منظورهم ترازی حقوق

اجرای گسترده طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه ها به منظورهم ترازی حقوق