مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-04-27فرهنگي

فیلمبرداری تورج اصلانی برای فیلمساز گرجی


تورج اصلانی در سمت مدیر فیلمبرداری پروژه های معتبر داخلی و بین المللی، سال ها در جشنواره های مختلف دنیا حضور موفقی داشته و جوایز معتبر جهانی را هم از آن خود کرده است.

- فیلمبرداری فیلم سینمایی پسر کوچک و جنگل به کارگردانی گیورگی اواشویلی فیلمساز مطرح گرجستانی و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در کشور گرجستان به پایان رسید.

فیلم سینمایی پسر کوچک و جنگل به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلمساز سرشناس گرجستانی گیورگی اواشویلی Giorgi Ovashvili و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی سینماگر مطرح و تجربه گرای ایرانی؛ محصول مشترک کشورهای گرجستان و فرانسه، در لوکیشن های سخت و مملو از برف و کولاک کشور گرجستان به پایان رسید و هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

عرفان قبادی به عنوان دستیار فیلمبردار و همچنین داریا اصلانی به عنوان دستیار نور از ایران، در کنار تورج اصلانی در گروه فیلمبرداری این اثر سینمایی حضور داشتند.

تورج اصلانی در سمت مدیر فیلمبرداری پروژه های معتبر داخلی و بین المللی؛ سال ها در جشنواره های مختلف دنیا حضور موفقی داشته و جوایز معتبر جهانی را هم از آن خود کرده است.

گیورگی اواشویلی کارگردانی فیلم مطرح جزیره ذرت Corn island را در کارنامه هنری خود دارد که نماینده کشور گرجستان در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار بود و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری تورج اصلانی برای فیلمساز گرجی

فیلمبرداری تورج اصلانی برای فیلمساز گرجی