مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-27سياسي

انتقال آب سد کوچری به ساوه در حال جمع بندی برای اجراست


نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طول مسیر انتقال از آب سد کوچری به ساوه 130 کیلومتر است که حدود 30 درصد آن انجام شده و مابقی مسیر نیز با پیگیری های صورت گرفته و جلسات مکرر با وزیر در حال جمع بندی برای اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه حجت الاسلام سبزی بعد از ظهر امروز در جریان سفر استاندار مرکزی به ساوه و بازدید از آخرین وضعیت آب ذخیره شده در پشت سد الغدیر اظهار کرد: عملیات انتقال آب از سد کوچری به ساوه که 440 لیتر بر ثانیه بود سال ها متوقف شده که با پیگیری های صورت گرفته در حال انجام است.

وی افزود: طول مسیر انتقال از آب سد کوچری به ساوه 130 کیلومتر است که حدود 30 درصد آن انجام شده بود و مابقی مسیر نیز با پیگیری های صورت گرفته و جلسات مکرر با وزیر در حال جمع بندی برای اجراست.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بیان کرد: مقرر شد که قرارگاه خاتم ادامه عملیات انتقال را بر عهده بگیرد و با تهاتری که در نظر گرفته شده لوله های مورد نیاز را تأمین کنند و با نهایی شدن قرارداد عملیات با سرعت آغاز شود.

سبزی برآورد اعتبار مورد نیاز اجرای این پروژه در سال جدید را در دست بررسی دانست و تأکید کرد: اجرای هرچه سریع تر این طرح تحولی در حوزه آب برای مردم ساوه ایجاد می کند چون آب سد الغدیر شور بوده و بیشتر برای کشاورزی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب سد کوچری به ساوه در حال جمع بندی برای اجراست

انتقال آب سد کوچری به ساوه در حال جمع بندی برای اجراست