مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-27سياسي

دشمن اعتماد و امید جوانان را هدف گرفته است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله ای که اکنون جامعه را درگیرکرده، موضوع اثرگذاری بر باور، اراده ، اعتماد و امید مردم به خصوص نسل جوان امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی چهارشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان نزاجا در خصوص جهاد تبیین، گفت: موضوع جهاد تبیین یکی از عرصه های مهم مبارزه دائمی جریان حق و باطل است.

وی ادامه داد: ممکن است در هر جامعه ی هدف داری، جریانات معارض و مخالف هم وجود داشته باشد، یکی از اشکال مبارزه، مبارزات سخت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آن آرمان های بلند انقلاب هم مصون از این اتفاقات نبوده؛ گفت: اتفاقات بزرگی مثل ترورها، تجزیه طلبی ها، جنگ تحمیلی و انواع تحریم ها که در تاریخ انقلاب رخ داده است.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: شکل دیگری از مبارزه در مواجهه با حرکت های اصیل وجود دارد و آن انکار واقعیات و حقایق است؛ یک بخش آن ، پنهان کردن اتفاقات خوب و موفقیت ها است و بخش دیگر، وارونه نمایی و بزرگ نمایی ضعف ها یا القا دروغ ها و فریب هایی است که نسبت به افکار عمومی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن اعتماد و امید جوانان را هدف گرفته است

دشمن اعتماد و امید جوانان را هدف گرفته است