مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-04-27سياسي

ساماندهی پایگاه های خبری البرز در دستور کار قرار می گیرد


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ساماندهی پایگاه های خبری و فضای مجازی و همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات را در دستور کار قرار داده و برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه استان در وضعیت آبی قرار دارد ساماندهی پایگاه های خبری و فضای مجازی و همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات و سایر نمایشگاه ها را در دستور کار قرار داده و برگزار خواهیم کرد.

جابری انصاری تصریح کرد: رسانه ها تکلیف دارند در موضوعاتی که دچار آسیب های اجتماعی هستیم و مردم و مسئولان را دچار دغدغه کرده است ورود کنند و به صورت شفاف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نمایند.

وی توضیح داد: از جمله این مسائل موضوع عفاف و حجاب است که متأسفانه در این زمینه در استان البرز مشکلاتی وجود دارد که باید به صورت ریشه ای به آن پرداخته شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: در این زمینه فرهنگ سازی و فعالیت هایی در حال انجام است اما کافی به نظر نمی رسد و در این زمینه باید رسانه ها پای کار بیایند.

وی با بیان این مهم که باید جامعه ای داشته باشیم که در مسیر حضرت فاطمه زهرا (س) قدم بردارد را تبیین کنیم و اثرات آن را بیان کنیم و نشان دهیم، و طرح این سوال که چگونه ترویج این مفاهیم سبب تحکیم بنیان های خانواده و اجتماع می شود را رسانه ها باید بیان کنند و کمک کنند گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پایگاه های خبری البرز در دستور کار قرار می گیرد

ساماندهی پایگاه های خبری البرز در دستور کار قرار می گیرد