مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-04-27سياسي

صندوق توسعه و عدالت در استان ها ایجاد می شود


نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس با اشاره به اختصاص بودجه خوبی برای رفع محرومیت در کشور از تشکیل صندوق توسعه و عدالت در استان ها با پیشنهاد دولت خبر داد.

- ، منصور آرامی در مراسم گرامی داشت هفته کار و کارگر که با تجلیل از کارفرمایان، کارگران، مدیران و فرماندهان بسیج عرصه کار و تلاش هرمزگان همراه بود اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه دولتی انقلابی و مردمی در راس اداره جامعه است باید بحث تحقق شعار سال با جدیت بیشتری نسبت به سال های گذشته دنبال شود و همه دستگاه ها از جمله مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و هر بخشی که کاری در دست دارد به این امر کمک کند تا سرانجام خوبی را در عمل به شعار سال شاهد باشیم.

وی افزود: بر مسند بودن دولت انقلابی فرصت ویژه ای و طلایی ای است که باید برای تحقق شعار سال که منطبق بر نیاز کشور است از آن استفاده کنیم لذا مشکل هرمزگان هم همین موضوعات مطرح شده در شعار سال است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دیگر قابل قبول نیست که جوانان استانی مانند هرمزگان که ظرفیت های فراوانی را در دل خود جای داده است با بیکاری دست و پنجه نرم کنند از این رو ضرورت دارد ظرفیت های استان به کارآفرینان سپرده شود و با فعال سازی کارآفرینی را راستای کاهش بیکاری گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه و عدالت در استان ها ایجاد می شود

صندوق توسعه و عدالت در استان ها ایجاد می شود