مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-04-27اقتصادي

افزایش 100 درصدی قیمت انواع نان های روغنی در قوچان


رییس اتحادیه صنف نانوایان، آسیاب داران و آرد فروشان قوچان از افزایش 100 درصدی قیمت انواع نان های روغنی در قوچان خبر داد.

- جعفر اکبری رییس اتحادیه صنف نانوایان، آسیاب داران و آرد فروشان قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان گفت: بر اساس آنالیز انجام شده توسط اتاق اصناف قوچان و نظر کمیسیون نرخ گذاری، قیمت انواع نان های روغنی در این شهرستان همچون شیرمال، قاتلمه و فطیر افزایش 100 درصدی پیداکرده است.

وی افزود: قیمت نان معمولی افزایشی نداشته اما قیمت فطیر، شیرمال و قاتلمه از امروز 7 اردیبهشت 1401 افزایش 100 درصدی داشته است به طوری که قاتلمه 3 هزارتومانی 6 هزار تومان عرضه می شود.

اکبری با بیان اینکه این افزایش نرخ بر اساس آنالیزهای انجام شده در اتاق اصناف صورت گرفته است، گفت: این مسئله در جلسه های متعدد با حضور اتاق نمایندگان اصناف، صمت، اتحادیه نانوایان و خشکه پزی ها مطرح و بر اساس بررسی ها و جلب نظر اعضای کمیسیون نرخ گذاری افزایش با در نظر گرفتن کف قیمت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت آرد به طور متوسط کیسه ای 170 تا 190 هزار تومان بود اما در حال حاضر به کیسه ای 720 هزار تومان افزایش یافته و حتی قیمت شکر و روغن هم نسبت به گذشته بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی قیمت انواع نان های روغنی در قوچان

افزایش 100 درصدی قیمت انواع نان های روغنی در قوچان