مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-04-28پزشكي

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال


واکسن دز چهارم فعلا فقط برای افراد بالای 80 سالی که چهار ماه و کادر درمانی که چهار تا 6 ماه از تزریق دز سوم شان گذشته پیشنهاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد مراجعین به مراکز جامع خدمات سلامت و مراکز درمانی استان خوزستان نسبت به روز گذشته افزایش داشت که البته این افزایش ناشی از علائم آلرژی و تنگی نفس بر اثر آلودگی هوا هم بود.

وی افزود: تعداد مراجعین ناشی از علائم مربوط به کرونا دو هزار و 692 نفر بودند که نسبت به روز گذشته کاهش را نشان می دهد و در این مدت 64 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته 41 نفر کاهش داشته اند.

سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان گفت: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های استان طی 24 سال گذشته پنج نفر بود که نسبت به روز قبل پنج نفر کاهش داشته است.

وی با بیان این که در 24ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد، ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری شده در بخش های بیمارستانی استان 38 نفر بود که نسبت به روز گذشته سه نفر کمتر شدند.

محمد علوی تصریح کرد: همچنین تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون 590 هزار و 21 نفر است که بر این اساس میزان بهبودیافتگی در خوزستان 97.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای سالمندان بالای 80 سال