مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-28سياسي

روز قدس نماد استکبار ستیزی/ دفاع از مظلوم وظیفه انسانی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: روز قدس نماد استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم است و حضور در صحنه و دفاع از مظلوم یک وظیفه انسانی است.

- محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز قدس تجلی شکوه همدلی، وحدت و یکدلی برای دفاع از مظلوم است و نمادی است برای جهانیان که برای دفاع از مظلوم آگاه باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه این روز به ابتکار امام (ره) پایه گذاری شد، افزود: اصلی ترین هدف روز قدس این است که به همه جهانیان یادآوری کند دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی وظیفه همه مردم آزاده جهان است.

رعیت با تاکید بر اینکه ما نیز باید سهم و نقش خودمان را در ساختن جامعه ای خالی از ظلم ایفا کنیم و نظاره گر این مسئله نباشیم، خاطرنشان کرد: رقم زدن سرنوشت انسان به دست خود و ایجاد تعالی و حرکت به سوی نیک اندیشیدن مهمترین ویژگی راهپیمای راه قدس است و همه را با هر رنگ و لباس در کنار هم قرار می دهد.

وی یادآور شد: هر چه از تاریخ انقلاب سپری می شود فرهنگ روز قدس گسترده تر می شود و ما در این روز شاهد هستیم نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز این روز را گرامی داشته و مردم آزادی خواه در صحنه حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نماد استکبار ستیزی/ دفاع از مظلوم وظیفه انسانی است

روز قدس نماد استکبار ستیزی/ دفاع از مظلوم وظیفه انسانی است