مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-04-28اجتماعي

احتمال وقوع دوباره گردوخاک در خوزستان


اداره کل مدیریت بحران خوزستان با توجه به اطلاعیه روز جاری هواشناسی خوزستان و مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی نسبت به بالا بودن ضرایب ناپایداری و وقوع همرفت سبب خیزش گرد و خاک اطلاعیه سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،  بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان با توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 3 مورخ هفتم اردیبهشت ماه جاری مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک، بالا بودن ضرایب ناپایداری و وقوع همرفت سبب خیزش گردوخاک ناشی از آن، مورد انتظار عنوان شده است که زمان شروع آن از اواسط پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری و زمان پایان آن  اوایل روز شنبه دهم اردیبهشت ماه پیش بینی شده است.

براساس این اطلاعیه غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکز استان  به عنوان منطقه اثر رخداد گرد وخاک اعلام شده که با مخاطراتی همچون کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده های گردوخاک همراه است.

در این اطلاعیه به بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان توصیه شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند و مسئولان دستگاه های مربوطه نیز  تمهیدات لازم را بکار گیرند.

دستور به ابلاغ هشدار مذکور به اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  و سایر دستگاههای مرتبط شهرستان  جهت حفظ آمادگی کامل، تداوم آماده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع دوباره گردوخاک در خوزستان

احتمال وقوع دوباره گردوخاک در خوزستان