مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-28سياسي

3 روز عزای عمومی در دامغان به دنبال ارتحال آیت الله ترابی


سه روز عزای عمومی در دامغان به دنبال ارتحال آیت الله ترابی، از علمای این شهرستان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، آیت الله سیدمحمود ترابی شب گذشته پس از سال ها تلاش و مجاهدت در راه دین اسلام به علت ایست قبلی در سن 82 سالگی درگذشت و به دنبال این ضایعه، سه روز عزای عمومی در دامغان اعلام شد.

مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان و حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان، امام جمعه دامغان در پیامی، رحلت آیت الله ترابی را تسلیت گفته و سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.

در متن این پیام آمده است: در واپسین روزهای ماه میهمانی خدا و در آستانه هفتمین شب شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، مردم باایمان شهرستان دامغان در غم از دست دادن پدر معنوی این دیار به سوگ نشسته و به مصیبت درگذشت بزرگ مردی از تبار علم و ایمان دچار شدند.

در ادامه می خوانیم: آیت الله حاج سیدمحمود ترابی به راستی مظهر زهد و تقوا، آیینه دار پارسایی و پرهیزکاری و اسوه اخلاص و ایثار بود و سال ها در سنگر امامت جمعه و جماعت، کرسی تدریس علوم الهی و مدیریت مراکز حوزوی و نیز پایه گذاری مراکز فرهنگی متعددی نقش آفرین بود و به حق، مردم داری و سلوک مردمی آن خورشید درخشان آسمان فضیلت و معنویت در این شهر در طول بیش از نیم قرن، شخصیتی محبوب و مورداحترام از آن بزرگ مرد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روز عزای عمومی در دامغان به دنبال ارتحال آیت الله ترابی

3 روز عزای عمومی در دامغان به دنبال ارتحال آیت الله ترابی