مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-28سياسي

فولاد هرمزگان در معادن سنگ آهن شرق استان سرمایه گذاری می کند


در گفتگوهای اولیه با استاندار محترم هرمزگان مقرر گردید معادن سنگ آهن در استان که فعالیتی در آنها انجام نمی شود و عمدتاً در شرق هرمزگان هستند به فولاد هرمزگان واگذار شود و فولاد هرمزگان با سرمایه گذاری مناسب صنایع فرآوری را در آنها مستقر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان امروز در حاشیه بازدید محمد آشوری، احمد جباری نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از مجتمع تولید فولاد هرمزگان ضمن خیرمقدم به نمایندگان مجلس استان به این شرکت گزارشی از عملکرد فولاد هرمزگان در سال گذشته ارائه داد و با اعلام رکوردهای متنوع تولید، کسب رکوردهای پی در پی را نشان از انگیزه بالای کارکنان و برنامه ریزی صحیح مدیران شرکت عنوان کرد.

وی، توجه به سرمایه های انسانی و اشتغال پایدار را دو موضوع مهم دانست که از سال گذشته جزو اولویت های این شرکت بوده است.

معروفخانی حمایت از شرکت های دانش بنیان و آماده سازی زمینه ها برای فعالیت این شرکت ها و نیز دانشگاه ها را از برنامه های مهم فولاد هرمزگان عنوان داشت.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به توضیح اهمیت تولید پرداخت و با بیان گسترش حوزه فعالیت های فولاد هرمزگان گفت: پس از چهار طرح فولادی بزرگ که بهمن ماه گذشته عملیات احداث آنها آغاز شده، به زودی عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان در معادن سنگ آهن شرق استان سرمایه گذاری می کند

فولاد هرمزگان در معادن سنگ آهن شرق استان سرمایه گذاری می کند