مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 06:022022-04-29ورزشي

راهپیمایی «روز قدس» تا ساعاتی دیگر آغاز می شود+ مسیرهای 10 گانه


مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا ساعاتی دیگر در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا ساعاتی دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان، جوانان و ورزشکاران در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

براساس این گزارش امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه، همزمان با تهران، در بیش از 900 شهر کشور برگزار می شود.

 این مراسم، همچنین در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد.

بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، تشکل های سیاسی و دانشگاهی، وزرا و مسئولان و نهادهای مختلف انقلابی ضمن اعلام امادگی برای حضور در راهپیمایی امروز، از عموم مردم شریف و روزه دار ایران اسلامی دعوت کردند تا با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی، ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز فلسطین، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک کش فریاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی «روز قدس» تا ساعاتی دیگر آغاز می شود+ مسیرهای 10 گانه

راهپیمایی «روز قدس» تا ساعاتی دیگر آغاز می شود+ مسیرهای 10 گانه