مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-04-29ورزشي

تقدیر از قهرمانانی که مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند


با حضور شهردار تهران و به همت سازمان ورزش شهرداری از قهرمانانی که مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند، تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سازمان ورزش شهرداری تهران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و تقدیر از ورزشکاران جوانمردی که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، به میدان مسابقه نرفتند، چنین گفت: این قدردانی و سپاس از اقدامی بود که رسیمت رژیم غاصب صهیونیستی را در دنیا از بین برد و توسط ورزشکاران جوانمرد ما صورت گرفت.

وی با بیان این که در حد مقدورات، مشکلات این عزیزان را برطرف می کنیم تصریح کرد: این ورزشکاران در واقع از مرزهای قهرمانی عبور کردند و به پهلوانی رسیدند و به همین دلیل، تقدیر از این قشر و خانواده شهدای مدافع حرم- که چشم و چراغ این ملتند- وظیفه ماست.

حسین اوجاقی: با تمام توان، برای سلامت و نشاط مردم شهرمان، تلاش می کنیم حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با بیان این که سلامت و نشاط، از حقوق شهروندی همه مردم است تصریح کرد: افتخار می کنم در سازمانی مشغول خدمت هستم که همه برای ایجاد نشاط ، شادابی و سلامت این مردم کمر همت بسته اند.

وی عدم حضور ورزشکاران مقابل حریفان خود از رژیم غاصب قدس را اقدامی ارزشی خواند که برگرفته از الگوهای ناب اسلامی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از قهرمانانی که مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند

تقدیر از قهرمانانی که مقابل رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند