مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-04-29سياسي

برگزاری راهپیمایی و شعار«الله اکبر»پایه های صهیونیست را سست میکند


استاندار تهران با تاکید بر اینکه اتکا بر منابع اعتقادی در راه مبارزه با استکبار اهمیت زیادی دارد گفت: برگزاری راهپیمایی و شعار «الله اکبر» پایه های صهیونیست را سست می کند.

- ، محسن منصوری پیش از ظهر جمعه و با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس در ورامین در جمع نمازگزاران در مصلی این شهرستان با اشاره به اینکه روز قدس برای ما از جنس اعتقاد است اظهار داشت: ما رکن مهم جبهه انقلاب اسلامی حاج قاسم فرمانده دلاور قدس را در مسیر قدس و آزادسازی قدس داده ایم.

منصوری با بیان اینکه طبق فرمایش بزرگان راه قدس از کربلا می گذرد گفت: اساساً مسئله قدس برای ما یک موضوع مهم و راهبردی است و تعابیری مه امامین بزرگ انقلاب نیز در این خصوص دارند گواه این موضوع می باشد.

استاندار تهران افزود: اگر ما برای سربازی حضرت ولی عصر دعا می کنیم باید بدانیم که کلید رمز آلود این فرج مسئله مهم فلسطین است، و این فقط یک شعار و تاکتیک نیست بلکه مبنای مهم دینی و اعتقادی است.

وی بیان داشت: گاهی موضوع فلسطین به یک مکان خاص تقلیل پیدا می کند اما طبق فرمایش رهبر این موضوع به همه مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده است و تا نظام هستی پابرجاست این موضوع مهم است و دارای گستردگی است و گاهی جبهه مقاومت امروز موضوع و مسئله فلسطین است و گاهی دشمن این موضوع را تقلیل به دعوای دو ملت می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی و شعار«الله اکبر»پایه های صهیونیست را سست میکند

برگزاری راهپیمایی و شعار«الله اکبر»پایه های صهیونیست را سست میکند