مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-04-29بين الملل

مشت کودکان ایرانی و افغانی برای حمایت از فلسطین گره خورد+عکس


همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی روز قدس با حضور آحاد مردم برگزار شد و یکبار دیگر مردم جنوب استان بوشهر حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه دار در گرمای شدید برگزار شد و صدای شعار مرگ بر اسراییل از دهان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با گلوی خشکیده طنین انداز شهر گشت.

کودکان هم علمدار دفاع از فلسطین شدند حضور کودکان و نوجوانان، نقطه عطف این راهپیمایی بود، نوجوانان و کودکانی که در یک دست پرچم کشور خود را بر افراشته بودند و دست دیگرشان را مشت کرده و اعلام برائت از صهیونیست را اعلام داشتند.

مردم کاغذ نوشته هایی با عنوان تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد را در دست گرفته و مسیر راهپیمایی را با یاد و خاطره شهدای شهر خود طی می کردند.

زنان و مردان کهنسال اینبار نیز میدان را خالی نگذاشته و لنگ لنگان خود را به جوانان رسانده و هم قدم با کودکان و جوانان، به سوی مقصد می شتافتند.

  کودکان افغانی و ایرانی هم قدم شدند کودکان مهاجر افغان در این شهر دست در دست کودکان ایرانی، در این راهپیمایی شرکت کردند و در کنار مردم ایران، خواستار آزادی کودکان فلسطینی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشت کودکان ایرانی و افغانی برای حمایت از فلسطین گره خورد+عکس

مشت کودکان ایرانی و افغانی برای حمایت از فلسطین گره خورد+عکس