مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 07:172022-04-30فرهنگي

برخورد صفر و صدی مخاطبان با «بودن»/ از ساده سازی فاصله گرفتیم


مرتضی جلیلی دوست کارگردان نمایش «بودن» با اشاره به بازخورد صفر و صدی مخاطبان عنوان کرد در این اجرا تلاش شده ذهن تماشاگران از ساده سازی عناصر و احساسات فاصله بگیرد.

- مرتضی جلیلی دوست کارگردان نمایش بودن با اشاره به بازخورد صفر و صدی مخاطبان عنوان کرد در این اجرا تلاش شده ذهن تماشاگران از ساده سازی عناصر و احساسات فاصله بگیرد.

مرتضی جلیلی دوست کارگردان نمایش بودن که این روزها در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است درباره بازخورد مخاطبان و استقبال از این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه از استقبال مخاطبان راضی هستم و هر چه اجرا جلوتر می رود به تعداد تماشاگران نمایش اضافه می شود.

نکته جالب توجه در اجرای بودن برخلاف نمایش قبلی ام دریم لند بازخوردهای متفاوتی است که از کار گرفتیم چون بازخوردهای متوسط کمتر از طرف تماشاگران وجود دارد و معمولاً با بازخوردهای صفر و صدی مواجه هستیم و تماشاگران یا با کار ارتباط می گیرند و آن را دوست دارند یا از نمایش خوششان نمی آید.

وی ادامه داد: دلیل این نوع بازخورد نیز این است که نمایش زیاد شکل کلاسیک و داستانگو ندارد و کلاژی است از 4 داستان در فرم های مختلف که کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فضاسازی نمایش نیز از آرکاییک و مونولوگ و شعرخوانی گرفته تا رپ و فیزیکال و بحر طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد صفر و صدی مخاطبان با «بودن»/ از ساده سازی فاصله گرفتیم

برخورد صفر و صدی مخاطبان با «بودن»/ از ساده سازی فاصله گرفتیم