مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-04-30حوادث

دستگیری اراذل و اوباش و توقیف 19 وسیله نقلیه متخلف در شاهرود


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری اراذل و اوباش و توقیف 19 وسیله نقلیه متخلف در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از توقیف ده ها دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و دستگیری چهار تن از اراذل واوباش در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این طرح که به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و با حضور رییس دادگستری و فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودبه استعداد 10 اکیپ محسوس و نامحسوس در پارک آبشار و برخی پارک های پرتجمع شهر اجرا شد، 17 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و دو دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به اشاره به درگیری اراذل و اوباش با سرنشینان دو دستگاه خودرو در محدوده پارک آبشار گفت: این افراد که حالت طبیعی نداشتند، اقدام به تخریب شیشه یک دستگاه خودرو و ضرب و شتم یک زن و شوهر در خودرویی دیگر کردند.

کریمی گفت: در نهایت با حضور فوری مأموران، عاملان درگیری و دو نفر دیگر از اراذل و اوباشی که با مأموران پلیس درگیر شده بودند و موجب ایراد جراحت به احدی از کارکنان و خسارت به خودروی پلیس شدند، دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اراذل و اوباش و توقیف 19 وسیله نقلیه متخلف در شاهرود

دستگیری اراذل و اوباش و توقیف 19 وسیله نقلیه متخلف در شاهرود