مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-04-30دانش

آزمون های متمرکز و حضوری مهم ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آزمون های متمرکز و حضوری این دانشگاه را یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نشست با روسای استانی و دبیرخانه های مناطق اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به پیروی از سیاست های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون های پایان نیمسال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.

وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون های پایان نیمسال جاری براساس کارشناسی های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیمسال به صورت مرتب به تمام دانشجویان اطلاع رسانی شده است.

دل افکار ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانشجویان این دانشگاه از روسای استانی خواست با همراهی، یکپارچگی و هماهنگی در راستای رفع کاستی ها بکوشند و فضایی آرام و بدون استرس را برای امتحانات دانشجویان فراهم کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های متمرکز و حضوری مهم ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است

آزمون های متمرکز و حضوری مهم ترین ویژگی دانشگاه پیام نور است