مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-30فرهنگي

یک میلیون کاربر تلوبیون به تماشای «درخت گردو» نشستند


بعد از یک ماه اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «درخت گردو»، تعداد کاربرانی که به تماشای این اثر نشستند، از مرز یک میلیون نفر گذشت.

- به نقل از روابط عمومی تلوبیون، اکران فیلم سینمایی درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان از نخستین روزهای سال 1401 به شکل رایگان در سرویسِ پلاسِ تلویزیون تعاملی تلوبیون آغاز شد.

در آستانه ورود به ماه دوم اکران این فیلم، تعداد کاربرانی که به صورت آنلاین این اثر سینمایی را تماشا کردند، به رکورد 1,024,000 کاربر رسید.

درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی، با بازی پیمان معادی، مینو شریفی، مینا ساداتی و مهران مدیری در سال 1398 ساخته شد و در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفت.

اکران سراسری این فیلم در سال 1400 انجام شد با فروش 167 هزار بلیت، رتبه هفتم پرفروش ترین فیلم سال را از آن خود کرد و از چهارم فروردین 1401 در تلوبیون پلاس به صورت آنلاین و رایگان در دسترس قرار گرفت.

این فیلم روایت درد و رنج مردمان مظلوم شهرستان سردشت بعد از جنایت جنگی رژیم بعث در 7 تیر 1366 با استفاده از بمب های شیمیایی خریداری شده از کشورهای اروپایی است که هزاران تن از مردم این شهر، در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون کاربر تلوبیون به تماشای «درخت گردو» نشستند

یک میلیون کاربر تلوبیون به تماشای «درخت گردو» نشستند