مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-04-30سياسي

مجاهدت های مرحوم «طالب زاده» در امتداد همان خط سرخ شهادت بود


وزیر کشور در پیامی به مناسبت درگذشت «نادر طالب زاده»، نوشت: مجاهدت های فرهنگی و هنری مرحوم طالب زاده در امتداد همان خط سرخ شهادت و مقاومت بود.

- خبرگزاری مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی درگذشت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام او به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا درگذشت هنرمند انقلابی و مبارز جبهه فرهنگی نادر طالب زاده که بخشی از حیات خویش را برای افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از جبهه مقاومت وقف کرد، موجب تأثر و تالم شد.

فعالیت ها و اقدامات دینی، جهادی و انقلابی مرحوم طالب زاده در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از روایت پیشرفت های ایران اسلامی و شناساندن روایت های دروغین و استانداردهای دوگانه غرب تا روایت مظلومیت مسلمانان به ویژه مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین، بوسنی، سوریه و یمن، الگوی هنرمند متعهد را برجسته می ساخت و یاد و خاطر سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی را زنده نگه می داشت.

مجاهدت های فرهنگی و هنری مرحوم طالب زاده در امتداد همان خط سرخ شهادت و مقاومت بود و امید است نسل جوان انقلاب اسلامی با تاسی از آموزه های این هنرمند فقید و شهدای گرانقدر این جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های مرحوم «طالب زاده» در امتداد همان خط سرخ شهادت بود

مجاهدت های مرحوم «طالب زاده» در امتداد همان خط سرخ شهادت بود