مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-04-30دانش

تندیس ملی فداکاری 25 اردیبهشت به دانشجویان برگزیده اعطا می شود


آیین اعطای تندیس فداکاری به 52 دانشجو و گروه دانشجویی و همچنین تعدادی از معلمان و دانش آموزان فداکار از سراسر کشور 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، سازمان نظام پرستاری کشور، سازمان نظام پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه آزاد اسلامی مدارک خود را ارائه کردند.

رحیمیان با بیان این که مدارک ارسالی پس از راستی آزمایی از طرق مختلف در کمیته انتخاب مطرح شد، گفت: سازمان های ذی ربط هم موظف بودند سه برابر ظرفیتی که برای آن ها سهمیه در نظر گرفته شده به کمیته انتخاب برای بررسی پرونده، دانشجو معرفی کنند که پس از 9 جلسه کارشناسی سه ساعته و با دقت بسیار همه مدارک و مستندات ارسالی بررسی شد و در نهایت 52 دانشجو و گروه دانشجویی فداکار شناسایی شدند.

تقدیر از 52 دانشجو و گروه دانشجویی در یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با بیان این که از 52 دانشجو و گروه دانشجویی فداکار از سراسر کشور با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل می شود.

در این دوره به پیشنهاد دبیرخانه از دانش آموز و معلم فداکار مطابق با مصادیق هفت گانه فداکاری تعریف شده در آیین نامه تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس ملی فداکاری 25 اردیبهشت به دانشجویان برگزیده اعطا می شود

تندیس ملی فداکاری 25 اردیبهشت به دانشجویان برگزیده اعطا می شود