مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-30سياسي

برنامه های روز معلم در دانشگاه های فارس اعلام شد


مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه های گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری در دانشگاه های این استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی موسوی با اشاره به ویزه برنامه های دانشگاه های فارس به مناسبت روز معلم، گفت: آثار شهید مطهری گنجینه ای از مبانی فکری اسلامی و انقلابی و تکریم جایگاه استاد به عنوان جهادگر عرصه آموزش و تعلیم و تربیت و الگوی بارز رفتاری و گفتاری فرهنگ ساز در جامعه است.

وی اضافه کرد: بزرگداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی ماندگار برای جامعه دانشگاهی و دانشجویان و نسل جوان، آشنایی با آثار، اندیشه ها و زندگی ارزشمند استاد در مباحث مختلف، فلسفی، اعتقادی، فرهنگی و … از اهداف برنامه های بزرگداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه های استان فارس است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین گفتمان گام دوم انقلاب با بهره گیری از ظرفیت اساتید و معلمان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه وحدت ملی با بهره گیری از ظرفیت اساتید و معلمان افزود: راه حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه کنونی و جهاد تبیین با بهره گیری از تفکرات استاد شهید مطهری بررسی شود.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، افزایش الفت و مودت بین اساتید و دانشجویان در راستای اثر گزاری منش اساتید متعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های روز معلم در دانشگاه های فارس اعلام شد

برنامه های روز معلم در دانشگاه های فارس اعلام شد