مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-04-30سياسي

کاهش جمعیت بر اساس نقشه حساب شده بوده است/پیری جمعیت، از مشکلات جامعه ایرانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با تعدادی از ماماهای فعال در بخش های مختلف بهداشت و درمان استان زنجان با تاکید بر اینکه کاهش جمعیت در ایران بر اساس یک نقشه حساب شده انجام و به این مرحله رسیده است، اظهار کرد: ارزیابی ها نشان می دهد که به ازای هر پدر و مادر دو فرزند در ایران متولد نمی شود که این در نوع خود می تواند وحشتناک باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان پیری جمعیت را از مسائل و مشکلات جامعه ایرانی دانست و افزود بعد بدتر ماجرا سالمند مجرد است و در کنار همه این معضلات به رفتارهای رواج یافته در جامعه بدون احساس مسؤولیت را هم باید اضافه کرد.

وی سقط جنین و رفتارهای خارج از عرف توسط به اصطلاح قهرمانان را یادآور شد و افزود: به نظر می رسد مجموعه ای از معضلات دست به دست هم داده و جامعه ایرانی را تهدید می کند که به این مشکلات اقدامات معاندین را هم باید اضافه کرد که مادران ایران که مخاطب اغلب آنها ارائه حقوق خارج از انسانیت برای مادران ایرانی است که نمونه آن فعالیت 260 شبکه فارسی زبان آن هم به صورت رایگان است که همه همت خود را برای تاثیرگذاری بر فرهنگ ایرانی به کار گرفته اند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه جلوی ویرانی را از هر کجا بگیری، منفعت است، تصریح کرد: خود من مراجعانی در مورد مشکلات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت بر اساس نقشه حساب شده بوده است/پیری جمعیت، از مشکلات جامعه ایرانی است

کاهش جمعیت بر اساس نقشه حساب شده بوده است/پیری جمعیت، از مشکلات جامعه ایرانی است