مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-04-30سياسي

رییس جمهور قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را ابلاغ کرد


معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به ابلاغ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی رییس جمهور گفت: قانون مزبور به دنبال حذف موانع زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار در سطح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به ابلاغ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی رییس جمهور گفت: قانون مزبور به دنبال حذف موانع زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار در سطح کشور است.

  وی گفت: این قانون با اصلاح برخی از مواد قوانین مرتبط با صدور مجوز های کسب و کار ازجمله: قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی،  قانون  بهبود مستمر محیط کسب و کار، قانون کانون کارشناسان رسمی  دادگستری ، قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری و قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران، ضمن سهولت در صدور این مجوزها، زمینه بهبود اشتغال و توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی مولد را فراهم کنند.

   حسینی تصریح کرد: بر اساس ماده (1) این قانون؛ کلیه مجوزهای کسب وکار که سلامت، محیط زیست، بهداشت عمومی- اجتماعی، نظم و انضباط پولی، مالی و ارزی، فرهنگ و امنیت ملی را به صورت مستقیم تهدید می کنند یا مستلزم بهره برداری از منابع طبیعی یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی هستند، به تشخیص هیأت مقررات زدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را ابلاغ کرد

رییس جمهور قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را ابلاغ کرد