مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-30اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد ریال برای زیرساخت های «سیاه گاو» آبدانان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اختصاص 2 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های دریاچه دوقلوی «سیاه گاو» آبدانان خبر داد.

- ایلام-سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از اختصاص 2 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های دریاچه دوقلوی سیاه گاو آبدانان خبر داد.

فرزاد شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات محوطه سازی، بهسازی و راه دسترسی دریاچه های دوقلوی شهرستان آبدانان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی با اشتغالزایی غیرمستقیم به تعداد 10 نفر در حال انجام است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: چشمه های دوقلوی سیاه گاو شهرستان آبدانان یک اعجاز الهی و یک مکان جذاب بی نظیر در کشور است که به منظور توسعه صنعت گردشگری و شناسایی این پدیده در روستای ژیور احداث و تجهیز شده است.

شریفی با بیان اینکه ایجاد این گونه زیرساخت ها باعث رونق گردشگری می شود، تصریح کرد: این دریاچه از نادرترین پدیده های طبیعی کشور است و همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است، اطراف آن را دشت ها و کوه های نسبتاً مرتفع فرا گرفته و دارای جلوه های بهاری و پاییزی جذاب و دیدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد ریال برای زیرساخت های «سیاه گاو» آبدانان

اختصاص 2 میلیارد ریال برای زیرساخت های «سیاه گاو» آبدانان