مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-30ورزشي

درگیری علنی سازمان لیگ با عضو هیات رییسه فدراسیون!


فساد مالی در فوتبال ایران بیداد می کند و تقاضای یک عضو هیات رییسه فدراسیون برای حسابرسی مالی سازمان لیگ فوتبال ایران، که حق طبیعی اوست، با واکنش سازمان لیگ به جنجال کشیده شده است! حالا این سازمان پرحاشیه که سال هاست کسی از کارش سر در نمی آورد، - فوتبال ایران در آستانه جام جهانی به صخنه درگیری مدیران تبدیل شده است و با برکناری موقت رییس فدراسیون، اعضای هیات رییسه هم از جلسات کنار کشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ فساد مالی در فوتبال ایران بیداد می کند و تقاضای یک عضو هیات رییسه فدراسیون برای حسابرسی مالی سازمان لیگ فوتبال ایران، که حق طبیعی اوست، با واکنش سازمان لیگ به جنجال کشیده شده است! حالا این سازمان پرحاشیه که سال هاست کسی از کارش سر در نمی آورد، نسبت به انتشار مطالبی درباره این سازمان واکنش نشان داد.

و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، انتشار مطالبی غیرمستند و حاوی توهین به مسئولین سازمان لیگ از سوی آقای مهرداد سراجی به منظور تشویش افکار عمومی انجام شده است که مراتب از طریق مراجع قضایی و کمیته اخلاق تحت پیگیری است.

در خط پایانی بیانیه کوتاه سازمان لیگ آمده است؛ همچنین ضمن احترام به اهالی رسانه، از رسانه ها خواستاریم از انتشار مطالب بی اساس خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری علنی سازمان لیگ با عضو هیات رییسه فدراسیون!

درگیری علنی سازمان لیگ با عضو هیات رییسه فدراسیون!