مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-04-30اجتماعي

طرح ترافیکی در شهر چالوس اجرا می شود


شهردار چالوس ترافیک را معضل اصلی شهر بیان کرد و گفت: طرح ترافیکی مرکز شهر حدفاصل خیابان شهید کچویی تا کلانتری 11 در دست مطالعه برای اجرا است.

- ، مسعود یعقوبی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه 12 هزار متر زمین طی 45 روز تملک شد، افزوود: از این تعداد سه هزار و 20 متر در قالب دارایی ها و ی تعریض و بازگشایی مسیر رینگ شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: از نظر تملک دارایی متأسفانه شهرداری چالوس بسیار ضعیف شده است و باید به سمت این سمت برویم که اقدامات خوبی در زمینه بازگشایی رینگ شهری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتقاد در حوزه آسفالت بسیار زیاد وجود دارد، اظهار داشت: از اوایل خردادماه پیمانکار آسفالت مشخش می شود و طبق لیست آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار می گیرد.

وی با عنوان اینکه نهضت خدمات رسانی در محلات را در دستور کار قرار دادیم، گفت: بتن ریزی، بیس ریزی، لکه گیری کوجه های محله علویکلا، لایروبی انهار و رودخانه های محلی در دستور کار قرار گرفت و این نهضت در دیگر محلات اجرایی می شود.

شهردار چالوس یادآور شد: تلاش براین است که پروژه های تعریف شده را تکمیل کنیم و با اتحاد و تلاش های شورا و شهرداری، از خردادماه به بعد اتفاقاتی در زمینه تعریض و بازگشایی خیابان 17 شهریور رخ می دهد، همچنین بعد از 25 سال خانه به دوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیکی در شهر چالوس اجرا می شود

طرح ترافیکی در شهر چالوس اجرا می شود