مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-01سياسي

تجمعات نوظهور توسط کارمندان وزارت کار و رفاه اجتماعی بی سابقه است


تهی کردن وزارتخانه کار از نیروهای کارآمد و غیر سیاسی موجب شد تا تجمعات نوظهوری توسط کارمندان این وزارتخانه و برخی سازمان های زیرمجموعه صورت گیرد که بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) و در تشریح سوال خود و 16 نماینده دیگر از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در ابتدا خدای متعال را شاهد می گیرم که هدفی جز اصلاح امور و به سامان رساندن وضعیت وزارتخانه تعاون را ندارم.

وی با بیان اینکه اگر اوضاع اسفناک این وزارت خانه نبود قطعا از طرح سوال در صحن علنی می گذشتم افزود: تیم وزارتخانه هفته هاست به مجلس لشکر کشی کرده اند و در محافل خصوصی گفته اند وزیر را از هر چالشی در مجلس نحات می دهیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: بنده با شناختی که از عقلانیت و حریت و درایت همکارانم دارم مطمئنم که نتیجه جلسه امروز باعث تقویت مجلس و به نفع قاطبه ملت و نظام، تقویت دولت و نجات وزارت کار از انحراف خواهد بود.

موسوی لارگانی گفت: بنده در جلسه رای اعتماد گفتم که انتخاب آقای عبدالملکی در درجه نخست ظلم به این جوان و بعد ظلم به دولت و کشور است؛ در طول این 9 ماه نیز هیچ ملاقات و هیچ تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمعات نوظهور توسط کارمندان وزارت کار و رفاه اجتماعی بی سابقه است

تجمعات نوظهور توسط کارمندان وزارت کار و رفاه اجتماعی بی سابقه است