مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-01سياسي

آمادگی «هزار و 152 پایگاه» جهت دریافت فطریه مردم استان قزوین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: در روز عید سعید فطر هزار و 221 صندوق با مهر دبیر خانه شورای زکات استان قزوین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرزاد فرهادی با اعلام این خبر بیان کرد: ماه مبارک رمضان رو به پایان است و خداوند سبحان چنین مقدر کرده که پایان این میهمانی با جشن بندگی درعید سعید فطر کام مومنان را شیرین کند.

وی ادامه داد: یکی از واجبات دینی در روز عید فطر پرداخت فطریه است و کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان قزوین وظیفه دریافت فطریه و کفارات هم استانی های عزیز را برعهده دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این نهاد فعالیت های امدادی خود به نیازمندان را با قوت ادامه می دهد و در روز عید سعید فطر برای سهولت مردم عزیز در پرداخت فطریه، روش های مختلفی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در روز عید سعید فطر هزار و 221 صندوق با مهر دبیر خانه شورای زکات استان قزوین در هزار و 152 پایگاه آماده دریافت فطریه هم استانی های عزیز است تا با پرداخت زکات فطریه یک ماه بندگی در ماه میهمانی خدا را با بخشندگی جشن بگیرند.

فرهادی عنوان کرد: از مجموع هزار و 152 پایگاه، 634 پایگاه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، 134 پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و 384 پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی «هزار و 152 پایگاه» جهت دریافت فطریه مردم استان قزوین

آمادگی «هزار و 152 پایگاه» جهت دریافت فطریه مردم استان قزوین