مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-01فناوري

برنامه مرکز آمار وزارت بهداشت برای نسخه نویسی آنلاین


مدیرکل مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: سیاست های مرکز آمار و فناوری اطلاعات با اولویت نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین بیگلرخانی، با بیان اینکه چابک سازی در فرآیندهای فناوری اطلاعات بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: باید با ایجاد برنامه های مشخص و مدون برای چابک سازی و اصلاح برخی از فرآیندهای نادرستی که باعث از دست رفت زمان و منابع می شود، با جدیّت اقدام کرد.

وی افزود: موافق پروژه محور کردن حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار وزارت بهداشت نیستیم، چراکه باعث از دست رفتن منابع و از همه مهم تر از دست رفتن زمان خواهد شد که مهم ترین رکن اصلی در عملکرد این حوزه است.

مدیرکل مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با بیان اینکه ساز و کارهایی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در دست تدوین است، اظهار کرد: سیاست های مرکز آمار و فناوری اطلاعات با اولویت نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت دنبال می شود و در تلاش هستیم آن را به بهترین شکل ممکن برای استفاده مردم راه اندازی کنیم.

بیگلرخانی با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی و مرتبط کردن تمامی سامانه های حوزه های مختلف به یکدیگر، بیان کرد: سامانه های متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مرکز آمار وزارت بهداشت برای نسخه نویسی آنلاین

برنامه مرکز آمار وزارت بهداشت برای نسخه نویسی آنلاین