مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-01سياسي

زمینه محقق شدن اهداف و برنامه های جهادی در فارس فراهم شود


در انتصابات جدید به نیروهای جوان توجه ویژه ای خواهد شد تا زمینه محقق شدن زودتر اهداف و برنامه های جهادی در استان فراهم شود.

- ، محمد هادی ایمانیه استاندار در جلسه شورای اداری استان گفت: مدیران و مسئولان باید به نحوی فعالیت کنند که عملکرد آن ها رضایت مردم را به دنبال داشته باشد و افزایش 20 درصدی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: اگر رفتار مدیری پس از گرفتن حکم انتصاب، سبب دور شدن مردم از نظام شود راه را اشتباه رفته و جبران این اشتباه زمان خواهد برد.

ایمانیه از تغییر ملاک های ارزشیابی مدیران در استان خبر داد و گفت: کاهش باغشهری های غیر مجاز، چاه های آب غیرمجاز، آمار تصادفات جاده ای، تعداد معتادان، متکدیان و افزایش میزان مشارکت در طرح کاداستر از جمله این ملاک هاست که به جد در دستور کار قرار گرفته است.

استاندارد فارس با بیان اینکه امسال هدف گذاری رشد 8 درصدی در همه بخش ها هم یکی از اولویت های اصلی و مهم استان است افزود: برای تحقق این هدف همه دستگاه های اجرایی از جمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی نقش مهمی تر دارند.

وی تصریح کرد: 90 درصد انتصابات مربوط به دولت قبل است، در انتصابات جدید به نیروهای جوان توجه ویژه ای خواهد شد تا زمینه محقق شدن زودتر اهداف و برنامه های جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه محقق شدن اهداف و برنامه های جهادی در فارس فراهم شود

زمینه محقق شدن اهداف و برنامه های جهادی در فارس فراهم شود