مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-01اقتصادي

16 تن گوشت فاسد در بوشهر معدم شد


مدیرکل دامپزشکی بوشهر با اشاره به تشدید نظارت به فراورده های دامی گفت: در اجرا تشدید نظارت از فراورده های دامی ضمن کشف 16 تن مواد پروتیینی تاکنون با حکم قضایی بیش از پنج تن مواد پروتیینی غیربهداشتی و فاسد در استان معدوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مرتضی بحرانی صبح امروز با اشاره به اینکه تشدید نظارت از مواد پروتیینی از 14 اسفند ماه آغاز شد اظهار داشت: این طرح همچنان ادامه دارد مواد پروتیینی غیربهداشتی، تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری می شود.

مدیرکل دامپزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون 126 فقره پرونده قضایی برای واحدهای متخلف عرضه مواد پروتیینی تشکیل شده است تصریح کرد: واحدهای قضایی با متخلفان برخورد قاطع کرده اند و احکام پلمپ، جریمه نقدی و عدم تمدید فعالیت واحد صنفی متخلف به سبب عدم رعایت موارد بهداشتی صادر شده است.

وی از کشف 16 تن مواد پروتیینی غیرقابل استاندارد خبر داد و تصریح کرد: در هشت هزار و 552 مورد بازدید از مراکز عرضه مواد پروتیینی، تولید کنندگان، کشتارگاه ها، رستوران ها و سردخانه ها از 14 اسفند تاکنون 16 هزار و 194 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد و غیربهداشتی کشف شد که از 38 مورد نمونه برداری با حکم دستگاه قضا 5 هزار و 187 کیلوگرم آن معدوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 تن گوشت فاسد در بوشهر معدم شد

16 تن گوشت فاسد در بوشهر معدم شد