مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-01سياسي

هدف اصلی دشمن تصرف فکر است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تصرف واقعی یا غلبه واقعی تصرف فکر است نه تصرف آب و خاک، تصرف آب و خاک مقدمه ای برای سلطه فرهنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان، اظهار داشت: انسان یک موجود فرهنگی آفریده شده و اعمال، رفتار و کردارش نشأت گرفته از نوع فرهنگ است.

وی با اشاره به جنگ هایی که در طول تاریخ علیه پیغمبران صورت گرفته، تصریح کرد: این جنگ ها به خصوص در زمان پیغمبر آخرالزمان که در حدود 10 سال در مدینه 80 جنگ تدارک دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: از آن تاریخ تا امروز و این جنگ های تمام عیار همه آن ها منشأ اصلی آن فرهنگی است.

عبادی با بیان اینکه برخی از جنگ ها از نوع نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است، ادامه داد: خود آن سیاست از یک نوع فرهنگ برخاسته است و جنگ نظامی نیز برخاسته از یک نوع فرهنگ است.

وی با بیان اینکه ممکن است به دلیل شرایط ویژه همه قوا در شبه جنگ جهانی به ایران اسلامی حمله کنند، افزود: در این شرایط اولویت با کار نظامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ممکن است در شرایطی اولویت مسائل اقتصادی باشد، اضافه کرد: با این وجود اصالت با آن نیست تصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی دشمن تصرف فکر است

هدف اصلی دشمن تصرف فکر است