مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-01ورزشي

توضیح خزانه دار سازمان لیگ فوتبال در مورد اتهامات وارده


خزانه دار سازمان لیگ فوتبال ایران به دنبال انتقادی که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از شفاف نبودن مسائل مالی این سازمان کرد، توضیحاتی ارائه کرد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اکبر شکاری خزانه دار سازمان لیگ در راستای روشنگری افکار عمومی و به احترام جامعه بزرگ فوتبال در خصوص مسایل مالی و اقدام های سازمان لیگ مصاحبه ای با سایت سازمان لیگ به شرح زیر انجام داده است: * شفافیت مالی در سازمان لیگ به چه میزان است؟ - با توجه به اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران مخاطبان زیادی در سراسر کشور دارد جزیی ترین مطالب این سازمان در رصد رسانه های محترم و افکار عمومی است و تقریبا تمامی موارد و اقدام های این سازمان در معرض دید عموم افراد جامعه است.

سازمان لیگ فوتبال ایران به همین جهت یکی از شفاف ترین نهادهای ورزشی کشور است که تمامی درآمدها و هزینه هایش به صورت شفاف در اختیار فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و همچنین نهادها و ارگان های نظارتی قرار گرفته است.

* یعنی باشگاه ها از میزان درآمدهایشان کاملا مطلع هستند؟ تمامی صورت وضعیت های مالی فی مابین سازمان لیگ فوتبال ایران در اختیار مدیران مالی باشگاه ها قرار گرفته است.

سال گذشته جلسات متعددی با مدیران مالی باشگاه های لیگ برتری برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح خزانه دار سازمان لیگ فوتبال در مورد اتهامات وارده

توضیح خزانه دار سازمان لیگ فوتبال در مورد اتهامات وارده