مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 12:572022-05-01سياسي

اجرای 18 برنامه محوری طی هفته معلم در خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم 18 برنامه محوری بصورت متمرکز در همه شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: انتخاب عنوان ها نقش فوق العاده ای در احیاء ارزش ها و آرمان های ما دارد.

وی افزود: در هفته گرامیداشت مقام معلم 18 برنامه محوری بصورت متمرکز در همه شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 54 معلم نمونه شهرستانی، 6 معلم نمونه استانی و 52 نفر از مدیران و معاونین برتر در سالن قلم چی بیرجند با حضور استاندار و سایر مسؤولان اداری و سازمانی تجلیل می شود.

موسوی نژاد با اشاره به عروج 12 معلم خراسان جنوبی در اثر ویروس منحوس کرونا یادآور شد: تجدید پیمان با شهداء و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران عرصه فرهنگ و تربیت استان از جمله برنامه های این هفته می باشد.

وی خاطرنشان کرد: زنگ طرح ملی سپاس معلم در یکی از مدارس بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی نواخته می شود و گردهمایی بزرگ فرهنگیان نیز برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 18 برنامه محوری طی هفته معلم در خراسان جنوبی

اجرای 18 برنامه محوری طی هفته معلم در خراسان جنوبی