مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-01اجتماعي

همدان بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه بعدازظهر امروز سامانه بارشی فعال در آسمان استان پدیدار می شود گفت: احتمال بارش پراکنده باران در حین برگزاری زمان عید فطر وجود دارد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امروز و فردا بارش باران در استان پیش بینی می شود اظهار کرد: بعدازظهر امروز سامانه بارشی فعال در آسمان استان پدیدار می شود که  رگبار موقت باران همراه با ریزش تگرگ و آبگرفتگی سطح معابر را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش پراکنده باران در حین برگزاری زمان عید فطر وجود دارد افزود: توصیه می شود نماز عید فطر در مکان های مسقف برگزار شود اگرچه هشدارهای مدونی در این زمینه به مسؤولان برگزاری نماز داده شده تا تمهیدات لازم را بیاندیشند.

کارشناس هواشناسی همدان با تأکید بر اینکه فعالیت این سامانه امشب به اوج خود می رسد و بارش های خوبی به ویژه در نیمه شمالی استان رقم خواهد زد تصریح کرد: تا اواسط هفته میزان ابرناکی ها هوا کاسته و صاف تر می شود و پایان هفته میزان سرعت وزش باد افزایش می یابد همچنین بارش باران از اواسط هفته تا پنجشنبه دور از انتظار نیست.

وی در ادامه به نوسانات دمای هوای همدان اشاره کرد و گفت: دمای همدان در 24 ساعت گذشته بین 7 و 20 درجه سانتیگراد در نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بارانی می شود

همدان بارانی می شود