مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-01پزشكي

آمازون مرخصی با حقوق را برای کارمندان مبتلا به کرونا لغو کرد


آمازون به کارمندان خود در آمریکا اعلام کرد سیاست مرخصی با حقوق برای افرادی که به کووید19 مبتلا می شوند را از فردا لغو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تغییرات مذکور در حالی اتفاق می افتد که واکسن های کووید19 در دسترس قرار گرفته اند و دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا نیز اصلاح شده است.

براساس یادداشتی که شرکت برای کارمندانش منتشر کرده، شاغلان در آمازون در آمریکا پس از تشخیص ابتلا به کووید19، می توانند 5 روز مرخصی بدون حقوق دریافت کنند.

در بخشی از این متن آمازون با توجه به کاهش شیوع پاندمی، در دسترس قرار گرفتن واکسن ها و درمان های مختلف و همچنین آپدیت دستورالعمل بهداشت عمومی نوشته است: ما می توانیم به شیوه ای ایمن خود را با سیاست های قبل از شیوع کووید19 انطباق دهیم.

این تغییرات در حالی اعلام می شود که اخیرا تلاش های کاربران در برخی انبارها برای تشکیل اتحادیه برای آمازون چالش هایی به وجود آورده است.

در ماه آوریل کارگران انبار این شرکت در نیویورک رای به تشکیل نخستین اتحادیه دادند.

از سوی دیگر روز گذشته آمازون اعلام کرد هشدار درباره موارد ابتلا جدید به ویروس کرونا در واحدها و همچنین تشویق به واکسیناسیون را متوقف می کند، مگر آنکه ازلحاظ قانونی ملزم به این کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمازون مرخصی با حقوق را برای کارمندان مبتلا به کرونا لغو کرد

آمازون مرخصی با حقوق را برای کارمندان مبتلا به کرونا لغو کرد